Feljfind og tjen 500 kr.

Alt om adaptere, antenner og ledninger.
Besvar
JMW
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 23
Tilmeldt: 14/10/2007 19:16
Geografisk sted: Virum
Kontakt:

Feljfind og tjen 500 kr.

Indlæg af JMW »

Jeg nægter at køre til SMC og betale 1200 i timen.... så derfor, hvis der er een der kan finde fejlen vil jeg gerne betale 500 i dusør. Udbredring af fejl vil selvfølgelig belønnes endnu mere.

jfr indlæg om " Nyt anlæg pioneer avic 1xr kan kun fange P3!!" viewtopic.php?f=99&t=14626
Har jeg nu pillet anlægget ud og den ser ikke ud som billedet som Reno var så venlig at sætte på. Men det har virket upåklageligt tidligere, nogle gane kan jeg fange flere kanaler, andre gange kun p3 og en gang imellem ingenting ??? Jeg kan godt lide selv at rode med Audi men må indrømme at jeg ikke har et klap forstand på det.

Bor I virum, nord for københavn. send mig gerne en PM med uddybende spørgsmål

jens
A4 cabriolet 2,4 multitronic 2003
Brugeravatar
perplex
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 182
Tilmeldt: 16/04/2005 13:17
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Feljfind og tjen 500 kr.

Indlæg af perplex »

a4 cabriolet skrev:Jeg nægter at køre til SMC og betale 1200 i timen.... så derfor, hvis der er een der kan finde fejlen vil jeg gerne betale 500 i dusør.
Har jeg nu pillet anlægget ud og den ser ikke ud som billedet som Reno var så venlig at sætte på.


Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener, men hvis du mangler en antenneforstærker at teste med så har jeg vist en liggende fra min A4 som jeg brugte til det Blaupunkt der oprindelig sad i min.

Den er du velkommen til at komme forbi og låne. Jeg bor også i Virum.
Med venlig hilsen

Perplex
TWJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 10
Tilmeldt: 25/11/2009 23:42
Geografisk sted: Hørsholm

Re: Feljfind og tjen 500 kr.

Indlæg af TWJ »

Jeg er klar over at sagen er historisk,
Jeg har før skiftet fra Blaupunkt til Pioneer, og antenne-stikket skulle konverteres (mellemstik) før det fungerede.
Besvar

Tilbage til "Adaptere, antenner og ledninger"