Meget lav lydniveau ved brug af telefonen (RNS-E/BT-modul)

Alt om Navigation Plus RNS-E
Besvar
VAB
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 47
Tilmeldt: 7/04/2010 23:39
Geografisk sted: København

Meget lav lydniveau ved brug af telefonen (RNS-E/BT-modul)

Indlæg af VAB »

Søger lidt hjælp............... jeg kan ikke skrue op for lyden på RNS-E ved telefonopkald og indgående opkald - opkald mv. går fint igennem både RNS-E/BT-modul, men jeg kan ikke længere skrue op for lyder på hverken rat eller RNS-E under en samtale. Lyden er meget lav og man kan hellere ikke hører telefonen i bilens højtallere, når ma enten ringe op eller modtager et indgående opkald.

Normalt kom der også en kort tone/lyd ved parring mellem mobil og BT sammen med et symbol på skærmen. Alt fungere tilsyneladende fint......... mobil og BT-modul "snakker" sammen og symbol vises på skærm, man kan foretage ud- og indgående kald osv............ man kan næsten bare ikke hører noget i højtallerne.

Strømmen har været væk ifm. montering af Wabasto........... ligesom jeg har forsøgt at fjerne strømmen en gang mere uden held.

Hvad kan der være galt......... kan det være noget kodning, der ikke kunne tåle at strømmen blev taget eller andre forslag?
Brugeravatar
ullum
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2729
Tilmeldt: 25/12/2006 15:20
Geografisk sted: Fredericia

Re: Meget lav lydniveau ved brug af telefonen (RNS-E/BT-modu

Indlæg af ullum »

Umiddelbart må kodningen ikke forsvinde fordi du tager strømmen. Når det er sagt, så er det da et godt sted at starte, for at se om det forholder sig sådan.
mvh Ullum
________________
Volvo V40, '15
D3 5 cyl, 150 hk
Dragstar Classic 1100 ´07 custom
VAB
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 47
Tilmeldt: 7/04/2010 23:39
Geografisk sted: København

Re: Meget lav lydniveau ved brug af telefonen (RNS-E/BT-modu

Indlæg af VAB »

Fandt løsningen............. det var en løs forbindelse bag radioen....
Besvar

Tilbage til "DVD Navigation Plus RNS-E"