ADVARSEL,ADVARSEL, BENYT IKKE AUDI GLADSAXE SOM SERVICE VÆRKSTED HVIS I HAR JERES AUDI KÆR !!!!!
Klage og kritik over Audi Gladsaxe mangelfulde service af en Audi A6 2,4 årgang 1997.
Jeg har aldrig før som kunde, der er mangeårig medlem af Audi Club Danmark og Forenet Danske Motorejere ( FDM ) på et autoværksted uanset om det var et uautoriseret værksted som Auto Partner, Helle Service Partner, Teknicar, Mekonomen Autoteknik, Din Bilpartner, Auto Mester, Bosch Car Service, Quickpot, Euromaster eller andre autoriseret værksteder, som BMV, Opel, Ford, Hyundai, Kia oplevet en så rædselsfuld, mangelfuld, inkompetent og uprofessionel service og håndtering af min Audi A6 2,4 som, førstegangskunde, hos Audi Gladsaxe, som der dumper med et stort rungende brag.
Efter at have bestilt tid via mail, til skift af tandrem og vandpumpe hos en servicerådgiver, hvor jeg ventede næsten 4. uger på at komme til at få service, indleverede jeg min bil fredag den 23. november uden oliespild og mislyde fra motoren, da jeg ellers havde oplyst dette ved indleveringen, hvor jeg desværre ikke mødte den rådgiver som jeg havde haft kontakt med, men en anden servicerådgiver, så den var klar til mandag den 26. november, som var første ledige tid, hvor bilen ifølge rådgiveren skulle være færdig samme dag, men først blev meldt klar og i orden tirsdag den 27. november til fyraften af servicerådgiveren og mekanikeren, hvor jeg kontant betalte regningen på de 11.300 kroner i stedet for overslaget på den 9.300 kroner.
Går glad ud til min bil og starter motoren og hører til min rædsel og store overraskelse at der kommer en kraftig mislyd fra motoren, selv om servicerådgiveren, som jeg nåede at have hele 4. af på dette service, sammen med mekanikeren havde sagt at min bil var helt i orden og klar til afhentning.
Kontakter øjeblikkelig servicerådgiveren, som får fat i en mekaniker, der siger at servo pumpen er defekt og efterfølgende bliver sendt hjem med en defekt bil.
Den næste morgen konstatere jeg at der er et kraftig oliespild på gulvet i min garage og den før omtalte mislyd fra motoren.
Kontakter servicerådgiveren igen som siger om jeg ikke kan kontakte den anden servicerådgiver, som først er tilstede dagen efter, men insistere på at det ikke kan vente, da jeg skal have min bil i orden som først lovet og det så aftales at jeg kan indlevere bilen igen efter at have talt med den interne værkstedschef.
Venter så 2. stive klokketimer i isnende kulde på at Falck kunne transportere bilen til Gladsaxe igen, onsdag den 28. november, hvor jeg får besked om torsdagen den 29. november, at servo pumpen er defekt og der er en utæt pakning på krumtappen, som der vil koste 15.402, 75 kroner, som kun er et prisoverslag, da det meget nemt kan blive dyrere end denne oplyste pris.
Fik så min Audi A6 2,4 tilbage fra service efter at have undværet bilen i 9. hverdage, torsdag den 6. december 2018 og fik så en regning på ja gæt rigtig, 15.402, 75 kroner, så det alt i alt har kostet mig en formue, hvor tiden så må vise om dette service arbejder som Audi Gladsaxe har udført holder i længden !!!
Så konklusionen af Audi Gladsaxe mekaniske vurdering af en motor må være meget mangelfuld fra deres mekanikere/teknikere, siden, der bliver udleveret en total defekt Audi A6 2,4 til mig som førstegangskunde, selv om bilen var meldt i orden, fordi der var en total mangel på kommunikation fra mekanikeren, som bude have givet besked til servicerådgiveren, så jeg havde været sparet for dette kundehelvede, fordi Audi intet ansvar og hensyntagen tager til deres kunder, selv om de har en timepris på 1.300 kroner, som må være verdens højeste og de også er fløjtende og skide ligeglade med deres kunder, selv om de skriver, Vi er ikke tilfredse, før du er det og klinger godt nok rungende hult og årets joke !!
Det nytter jo ikke at Audi Gladsaxe er et stort forkromet hus og palæ med smarte mænd i lange bukser og skjorte, samt kvinder i flotte nederdele, samt varm kaffelatte, croissanter og en frugtskål med æbler, appelsiner, når det tekniske fundament, som der er kerneopgaven, kernekompetencen og derved grundstenen for at yde en god og top professionel service, som man netop bør kunne forvente af et autoriseret autoværksted som Audi Gladsaxe, at kommunikationen mellem alle de mange ansatte, ca. 29 på deres hjemmeside, foruden de mange mekanikere som der ikke er billede af og måske forståeligt nok, eller hvad vi nu skal kalde de klamphuggere, med hele 4. servicerådgivere, der løber rundt som forvirret høns, ikke magter at løfte denne service opgave fra dag 1.til den fulde top professionelle standard, man som kunde bør kunne forvente af et stort hyped mærke som netop Audi.
Så kære Audi entusiaster, lyt til et godt råd, hold jer langt væk fra Audi Gladsaxe, hvis i har jeres pengepung og Audi kær, fordi der godt nok er plads til en kraftig forbedring hos Audi Gladsaxe hvis de ellers stadig vil holde på nye og nuværende kunder.
Bedste Audi hilsen fra Mikael.