Lån af Spacefloor Box

Indlæg om instrumenter & kabine
Besvar
Au2o
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16/08/2014 10:25

Lån af Spacefloor Box

Indlæg af Au2o »

Jeg er på udkig efter en spacefloor box til min A2'er. De er sjældent til salg og derfor har jeg som alternativ aftalt med en tømrer at han skal bygge en til mig. Han ville dog meget gerne have en original box at måle efter. Så hvis du ligger inde med sådan en du gerne vil låne ud så send gerne en pb.
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Lån af Spacefloor Box

Indlæg af 8PJ »

Au2o skrev:Jeg er på udkig efter en spacefloor box til min A2'er. De er sjældent til salg og derfor har jeg som alternativ aftalt med en tømrer at han skal bygge en til mig. Han ville dog meget gerne have en original box at måle efter. Så hvis du ligger inde med sådan en du gerne vil låne ud så send gerne en pb.


Jeg har ikke en box, men hvorfor ikke købe en ny hos AZF. Den koster ca. 127 Euro med Audiclub rabat. Partnummer er 8Z0857379. Med mindre det er en meget billig tømrer, kan man hurtigt bruge dette beløb i arbejdsløn (og får så en knapt så pæn løsning, som den originale.
Au2o
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 16/08/2014 10:25

Re: Lån af Spacefloor Box

Indlæg af Au2o »

Hold da op, jeg var sikker på at det ikke længere var muligt at købe en ny. Det vil jeg da helt sikkert prøve. Tusind tak for hjælpen.
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"