Avant B8 LED lygte spørgsmål

indlæg om lys & lygter.
Besvar
mlp86
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23/02/2015 16:31

Avant B8 LED lygte spørgsmål

Indlæg af mlp86 »

Hejsa,

Jeg er lige kommet ind på forummet, da jeg lige har erhvervet mig en Audi A4 B8 Avant, og har selvfølgelig alt for mange spørgsmål til de projekter der skal i gang :D

Det første går ud på om der er nogen der har konkrete erfaringer med disse lygter fra Astina: http://www.astina.dk/lygter/audi-a4-b8- ... _1478_1485

Ligeledes de samme varianter bagtil - evt. nogle billeder i monteret og tændt tilstand.

Er det en opgradering visuelt eller ligner det lo... på en org. Audi ? Tænker det er et godt alternativ til at montere Xenon, med alt det besvær der hører med for at gøre det lovligt. Jeg vil ikke have dem på hvis det åbenlyst ligner noget uorg. eftermonteret - så hellere bruge lidt ekstra tid på at skaffe stumperne til org. xenon mv.

Hvad er jeres meninger?
---------------------------------

Audi A4 Avant B8 1.8 TFSI - 2010
Brugeravatar
LarsG
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 526
Tilmeldt: 7/09/2007 17:36
Geografisk sted: København

Re: Avant B8 LED lygte spørgsmål

Indlæg af LarsG »

Jeg vil altid gå efter originale dele, eller helt lade være med at montere noget hvis ikke det kan lade sig gøre. Men det er blot min mening :)

Tillykke med bilen :D
Lars
Audi Q5 2,0 TDI S-tronic S-Line - 2017

Tidligere Audi'er:
Audi Q3 1,4 TFSI - 2014
Audi A3 8PA SB 2,0 TDI - 2011
Audi A3 8P HB 3,2 quattro DSG - 2005
Audi A6 4F Limo 2,0 TFSI - 2007
Audi A3 8PA SB 2,0 FSI - 2005
mlp86
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23/02/2015 16:31

Re: Avant B8 LED lygte spørgsmål

Indlæg af mlp86 »

LarsG skrev:Jeg vil altid gå efter originale dele, eller helt lade være med at montere noget hvis ikke det kan lade sig gøre. Men det er blot min mening :)

Tillykke med bilen :D


Mange tak :)

Jeg ender nok også med at gå i gang med det store projekt - så er der lidt at tage sig til i sommermånederne :D

Hvis der heller ikke er nogen der vender tilbage herinde og viser nogle monteret e.l., må der være en årsag til de ikke er så populære.
---------------------------------

Audi A4 Avant B8 1.8 TFSI - 2010
Besvar

Tilbage til "Lys & lygter"