Styling af B6 avant -S4 kofanger/dørlister/skærme

Indlæg om karosseri
Besvar
KimSørensen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 11
Tilmeldt: 18/06/2013 22:48
Geografisk sted: 7860 Spøttrup

Styling af B6 avant -S4 kofanger/dørlister/skærme

Indlæg af KimSørensen »

Hej.

Bil Info: A4 B6 avant 8e TDI 2002 S-Line.


Jeg vil her efter vinter til og gøre lidt ud af audi'en, da den har lidt trælse fejl, som skal rettet.

Det er blandt anden mine forskærme som er begyndt og ruste i kanten, og et par nye skal findes. Hvor findes de ? Har ikke turde spørge en pris hos Audi. Men nogle som kender til kvaliteten/pasform på uoriginale?

Når maleren skal igang, vil jeg gerne have S4 dørlister monteret, hvor findes de ? Nogle der kender til de uoriginale fra ebay?

Sidst, er der min forkofanger som har en lille ridse, som jo så skulle males, men jeg overvejer og opgradere til S4 kofanger, men kan simpelthen ikke finde rundt i de forskellige S-Line/alm kofangere, hjælp! :) min har heller ikke lygtevasker, som er et krav i den nye
Kofanger, da jeg senere vil opgradere til xenon. Hvor meget kræver det før lygtevasker virker?

Jeg har også kigget på S4 spoiler til bagklappen, er det noget rod og montere? Her tænker jeg igen på uoriginal.

Og hvad med spejle? Er det de børstet eller helt crom der er et hit de de modeller?



Hvis nogen har nogen links til hvor tingene kan købes, eller ligger inde med noget af det, hører jeg gerne fra jer. :-)

På forhand tak for svar:-)
-Audi A6 4F C6 2.0 TDI OEM+ -
Brugeravatar
Bjørn T
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 4486
Tilmeldt: 15/12/2005 01:04
Geografisk sted: Næstved

Re: Styling af B6 avant -S4 kofanger/dørlister/skærme

Indlæg af Bjørn T »

En ny forskærm koster ca. 1400,- hos Audi Zentrum Flensburg (AZF) inkl. klubrabat.
Du får 10% på reservedele hos AZF når du er medlem af Audiclub.dk Et medlemskab koster sølle 275,- pr.år, så de er hurtigt tjent hjem.

De andre ting du spørger om kan jeg ikke svare på. Vedr. VCDS vil jeg råde dig til at læse den medfølgende instruktionsbog og ellers prøve dig frem med VCDS tilsluttet til bilen.
Når VCDS er tilsluttet fremgår det tydeligt, hvad der er sikkert og hvad man skal holde sig fra.
Det er den eneste måde, at blive fortrolig med koderne på. :)

PS. Voldsomt mange Nm. du har fået trukket ud af din 130 Hk. 1,9Tdi. Hvad er der lavet ved den.
Mvh. Bjørn T.
Audi A4 (B8,5) S-Tronic Avant quattro 2014 S-Line
3,0 TDI 245 Hk. 500 Nm.


Audi A4 (B6) Avant Tipt. quattro 2004 S-Line
2,5 TDI. 180 hk./370 Nm. Motor BAU - Gear GBG SOLGT
VCDS NEtech - Nyeste udgave.
Finn
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 2/04/2015 19:49

Re: Styling af B6 avant -S4 kofanger/dørlister/skærme

Indlæg af Finn »

Hej Forum.
Som nyt medlem vil jeg høre hvor man skaffer de beskyttelsespaneler til for og bagkofanger samt de skærme der sidder som beskyttelse på hjulkassernes kant. :(
Besvar

Tilbage til "Karosseri"