Audi a4 1,8 tfsi 170 vs 2,0 tfsi 211

Indlæg om alt det andet
Besvar
Fredztar
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 21/06/2007 18:34
Geografisk sted: københavn

Audi a4 1,8 tfsi 170 vs 2,0 tfsi 211

Indlæg af Fredztar »

Jeg står og skal vælge mellem disse 2 biler begge fra 2013 er der nogen der kan sige lidt om fordele/ ulemper ved dem?
Og hvis der er nogen der kan byde ind med pris og mulighed for eftermontering af s- Line eksteriør pakke.
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: Audi a4 1,8 tfsi 170 vs 2,0 tfsi 211

Indlæg af SteenTP »

Jeg købte for nyligt en 211'er og det er en fantastisk motor.
Inden da prøvede jeg også 160 hk udgaven men den når den ikke til sokkeholderne hvad kraftoverskud angår.

Jeg er ikke bekendt med svagheder i facelift modellen men det er der måske andre, der kan byde ind med.

Mht til S-line exteriør har jeg meget svært ved at se forskellen til min B8'er.
Man skal godt nok nærstudere kofangerne for at finde ud af om det er den ene eller den anden.
Det eneste jeg kunne savne er sidelisterne.
De orignale sidder vidst i nogle beslag men man kan købe nogen, der kan sættes på med dobbeltklæbende tape.
De skal bare males og koster ikke alverden.
Det er vidst noget mere omfattene at lave det originalt.
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Fredztar
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 21/06/2007 18:34
Geografisk sted: københavn

Re: Audi a4 1,8 tfsi 170 vs 2,0 tfsi 211

Indlæg af Fredztar »

Tak for svar.
For mig er det især forskellen på de for og bagkofangere som jeg syntes gør forskellen. Jeg har haft en 2007 uden s- Line og det var bare ik det helt rigtige look.
Nu må jeg bare finde udaf hva det ca koster og få det skiftet eller vente til der dukker en s-Line model op til en fornuftig penge


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: Audi a4 1,8 tfsi 170 vs 2,0 tfsi 211

Indlæg af SteenTP »

Der var væsentlige forskelle på B7'eren, det vil jeg give dig ret i.

Men på en B8'er er to billeder af en forkofanger med og uden S-line næsten ikke til at skille fra hinanden.
Jeg er nødt til at tælle lodrette ribber på 'undergrillen' for at finde ud af hvad, der er hvad... :D
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
diskoboy
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 858
Tilmeldt: 6/06/2007 23:45

Re: Audi a4 1,8 tfsi 170 vs 2,0 tfsi 211

Indlæg af diskoboy »

Bagpå er det MEGET tydeligt at se om det er alm eller s-line. Foran kan det være lidt svære. Specielt hvis bilen er sort.

Sidelister er også linet på originalt + der er 4-6 huller hvor nogle clips passer på. De kan sagtens limes fast uden de clips.
A4 B8 Avant (facelift)
Blev født som en meget standard udgave - efterhånden er det nemmere at liste hvad den ikke har af udstyr
Besvar

Tilbage til "Andet"