Audi Disel-Gate

Indlæg om alt det andet
Besvar
DenisMurguz
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 4/04/2014 17:21

Audi Disel-Gate

Indlæg af DenisMurguz »

Problemet:

Audi A4 chiptunet hos chiptuning.nu 2-3 måneder før DieselGate (Problem med VW og Audi).

Audien er en af de uheldige der er ramt, og skal til service SW opdatering i løbet af året.

Spørgsmålet er så om der vil være problem med SW opdateringen eftersom den er chiptunet, og om Audi kan sige: Desværre, der er sq ikke meget og gøre her!!!?

Kvalificerede bud fra audi ejere?
Brugeravatar
Nicolaisen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 290
Tilmeldt: 21/03/2013 21:26

Re: Audi Disel-Gate

Indlæg af Nicolaisen »

DenisMurguz skrev:Problemet:

Audi A4 chiptunet hos chiptuning.nu 2-3 måneder før DieselGate (Problem med VW og Audi).

Audien er en af de uheldige der er ramt, og skal til service SW opdatering i løbet af året.

Spørgsmålet er så om der vil være problem med SW opdateringen eftersom den er chiptunet, og om Audi kan sige: Desværre, der er sq ikke meget og gøre her!!!?

Kvalificerede bud fra audi ejere?


Der er ingen problemer i at opdatere den, chiptuningen bliver dog fjernet, så bilen bliver standart igen.
DenisMurguz
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 5
Tilmeldt: 4/04/2014 17:21

Re: Audi Disel-Gate

Indlæg af DenisMurguz »

Jeg har selfølgelig ikke lyst til at miste chiptuningen..

Vil dette betyde at Audi så kan nægte at SW opdatere?

I så fald, hvis jeg ikke ønsker at de opdaterer den, hvordan skal jeg forholde mig til bilen hvis den en dag skal sælges, eller til næste syn evt?
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Audi Disel-Gate

Indlæg af Gio »

DenisMurguz skrev:Jeg har selfølgelig ikke lyst til at miste chiptuningen..

Vil dette betyde at Audi så kan nægte at SW opdatere?

I så fald, hvis jeg ikke ønsker at de opdaterer den, hvordan skal jeg forholde mig til bilen hvis den en dag skal sælges, eller til næste syn evt?
Så er det jo noget rod.
Hvorfor har du ikke fået en fil med tuningen, da du betalte (i dyre domme?) for at få den optimeret?

Desuden - hvis den har været på autoriseret værksted, og der har været en nyere version af software til din ECU, så opdaterer Audi faktisk uden at spørge 8)
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
Besvar

Tilbage til "Andet"