GertH skrev:Godt gået
Takker - det var nu en fornøjelse at være tilbage i sin egen bil her til morgen...
Og set i bakspejlet, så var det mest drilagtige egentlig at få samlet den SK.DE boks igen - når først man har luret hvor div. bolte, beslag og luftdyser mv sidder, så er der egentlig ikke så meget arbejde i det som sådan..
Alt det for at skifte en reservedel til 125 kr fra Refako...
Så er det tilbage til alt det andet der skal kigges på, det blev lige lagt på hylden mens det her stod på..
Så nu skal der:
Skiftes midterste lyddæmper i udstødning
Skiftes ventildækselpakninger, den spilder olie langs kanten af ventildækslet, med dertil hørende dryp på manifold
Skiftes termostat/kølervæske - ja, det var tæt på det blev gjort nu her, men da den samling af boksen med blæser og varmeelement samt div spjæld drillede, så stoppede den tanke også..
Check af ABS-kranse/følere
Ja, man behøver ikke kede sig når man kører i en ældre bil... men som min mekaniker sagde forleden da han kiggede forbi og hjalp med udluftningen - Den står jo helt snor lige i motoren - den ryster praktisk talt ikke når den står der varm i tomgang - eller med 2.000 o/min for den sags skyld... pæn nok af en bil der har rundet de 422.500 km..