Udskiftning af gearvælger

Indlæg om instrumenter og kabine
Besvar
Michele
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 8/02/2013 07:14

Udskiftning af gearvælger

Indlæg af Michele »

Hej

Håber der nogen herinde der kan hjælpe med et reservedelsnummer.

Jeg kunne godt tænke mig at udskifte min gearvælger i min A6'er fra 2005 med multitronic gearkasse, til den faceliftede lidt smartere gearvælger (se billede) Jeg har osse fået et tilbud på RS6 MMI kontrolpanelet, som jeg osse overvejer at udskifte.

Billede

Ifølge Audi findes der ca 50 forskellige gearvælgere til min model, og da det er en bestillingsvare, kan jeg ikke returnere den, når først den er kommet hjem ;( .

De kan ikke hjælpe mig hos Audi, for alt de kan se, er en tegning af 50 ens gearvælgere. Jeg har fået at vide at det skulle være den gearvælger der er kommet efter faceliftet af 4F, men 'thats about it'.

Er der nogen der kan gøre mig lidt klogere?
Audi A6 2.4 årgang 2005/4F
Brugeravatar
8PJ
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 984
Tilmeldt: 18/03/2007 11:45
Geografisk sted: Viborg

Re: Udskiftning af gearvælger

Indlæg af 8PJ »

Den her passer, hvis du genbruger plastrammen fra din gamle gearvælger: http://www.dba.dk/gearknop-audi-a6-4g-gear/id-92154838/

Hvis du er interesseret, kan du få den for kr. 700 inkl. porto.



Michele skrev:Hej

Håber der nogen herinde der kan hjælpe med et reservedelsnummer.

Jeg kunne godt tænke mig at udskifte min gearvælger i min A6'er fra 2005 med multitronic gearkasse, til den faceliftede lidt smartere gearvælger (se billede) Jeg har osse fået et tilbud på RS6 MMI kontrolpanelet, som jeg osse overvejer at udskifte.

Billede

Ifølge Audi findes der ca 50 forskellige gearvælgere til min model, og da det er en bestillingsvare, kan jeg ikke returnere den, når først den er kommet hjem ;( .

De kan ikke hjælpe mig hos Audi, for alt de kan se, er en tegning af 50 ens gearvælgere. Jeg har fået at vide at det skulle være den gearvælger der er kommet efter faceliftet af 4F, men 'thats about it'.

Er der nogen der kan gøre mig lidt klogere?
Michele
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 8/02/2013 07:14

Re: Udskiftning af gearvælger

Indlæg af Michele »

Hej 8PJ

Det kan vi godt finde ud af. Skal jeg bare kontakte dig via din DBA annonce?
Audi A6 2.4 årgang 2005/4F
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Udskiftning af gearvælger

Indlæg af TC »

Jeg forstår ikke, at det skal være så kompliceret. Det må have været en servicemedarbejder, der havde en dårlig dag.

Jeg var til service hos Audi Flensborg og oplyste blot, at de skulle montere den nye gearvælger med perforerede læder, farvet syning osv. Det skulle de nok og så sad der en ny i efter service. 8)
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
anse
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 178
Tilmeldt: 5/06/2010 12:27
Geografisk sted: Østjylland

Re: Udskiftning af gearvælger

Indlæg af anse »

TC skrev:Jeg forstår ikke, at det skal være så kompliceret. Det må have været en servicemedarbejder, der havde en dårlig dag.

Jeg var til service hos Audi Flensborg og oplyste blot, at de skulle montere den nye gearvælger med perforerede læder, farvet syning osv. Det skulle de nok og så sad der en ny i efter service. 8)

Hej,

Hvad måtte du give for den hos AZF ?
Mvh//Bent
__________________________________________
A4 Avant 2.0 TFSI 180 Multitronic B8, MY 2011.
Michele
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 8/02/2013 07:14

Re: Udskiftning af gearvælger

Indlæg af Michele »

TC skrev:Jeg forstår ikke, at det skal være så kompliceret. Det må have været en servicemedarbejder, der havde en dårlig dag.

Jeg var til service hos Audi Flensborg og oplyste blot, at de skulle montere den nye gearvælger med perforerede læder, farvet syning osv. Det skulle de nok og så sad der en ny i efter service. 8)



Tjaa Thorsteen, kan kun give dig ret. Det er så bare forskellen mellem den danske opfattelse af service, og den tyske (y)
Audi A6 2.4 årgang 2005/4F
JBJ-A6
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 240
Tilmeldt: 2/09/2004 06:57
Geografisk sted: Midtjylland

Re: Udskiftning af gearvælger

Indlæg af JBJ-A6 »

Er man i det jyske er der også en mulighed i Viborg:

http://www.audi-ohbiler.dk/tilbehor.php
Mvh
JBJ-A6

RS2 2,2 R5, årg. 1994
Michele
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 8/02/2013 07:14

Re: Udskiftning af gearvælger

Indlæg af Michele »

JBJ-A6 skrev:Er man i det jyske er der også en mulighed i Viborg:

http://www.audi-ohbiler.dk/tilbehor.php



Intet jysk her [-o< , men kan vel altid gemme siden, til en anden god gang :) Takker (y)
Audi A6 2.4 årgang 2005/4F
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"