Kørecomputer

Indlæg om instrumenter og kabine
Besvar
TBR7
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 60
Tilmeldt: 27/08/2012 20:17
Geografisk sted: Næstved

Kørecomputer

Indlæg af TBR7 »

Hej Audiclub,

Nu er jeg langt om længe kommet til Audiland...befinder mig ret godt der :mrgreen:

Jeg har et spørgsmål som I måske kan hjælpe med. Jeg har købt en A6 2.0 TFSI Limuosine fra 2010 uden kørecomputer, tror jeg. Ingen ekstra knapper på vinduesvisker arm. Tænk jeg troede det var standard. tis også. Er det muligt at eftermontere dette? Og hvad kræver det hvis man kan? Måske kender I også pris og evt. et sted hvor det kan laves. Bor på sjælland.

På forhånd tak.

Tim
A6 4G 2.8 FSI quattro
A6 4F 2010 Limousine 2.0 TFSI - Solgt
Bjørn O
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 39
Tilmeldt: 6/07/2011 17:30
Geografisk sted: sjælland

Re: Kørecomputer

Indlæg af Bjørn O »

Prøv at kontakt anders Scheel i Næstved, han kan sikkert hjælpe dig
VH
Bjørn O (y)
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Kørecomputer

Indlæg af TC »

TBR7 skrev:Hej Audiclub,

Nu er jeg langt om længe kommet til Audiland...befinder mig ret godt der :mrgreen:

Jeg har et spørgsmål som I måske kan hjælpe med. Jeg har købt en A6 2.0 TFSI Limuosine fra 2010 uden kørecomputer, tror jeg. Ingen ekstra knapper på vinduesvisker arm. Tænk jeg troede det var standard. tis også. Er det muligt at eftermontere dette? Og hvad kræver det hvis man kan? Måske kender I også pris og evt. et sted hvor det kan laves. Bor på sjælland.

På forhånd tak.

Tim



Så mangler du bare at komme i Audiclub-land, så bliver det endnu sjovere for dig. Du kan nå det endnu! (y)
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
Guggel
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 5/06/2013 05:57
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kørecomputer

Indlæg af Guggel »

TC skrev:
TBR7 skrev:Hej Audiclub,

Nu er jeg langt om længe kommet til Audiland...befinder mig ret godt der :mrgreen:

Jeg har et spørgsmål som I måske kan hjælpe med. Jeg har købt en A6 2.0 TFSI Limuosine fra 2010 uden kørecomputer, tror jeg. Ingen ekstra knapper på vinduesvisker arm. Tænk jeg troede det var standard. tis også. Er det muligt at eftermontere dette? Og hvad kræver det hvis man kan? Måske kender I også pris og evt. et sted hvor det kan laves. Bor på sjælland.

På forhånd tak.

Tim



Så mangler du bare at komme i Audiclub-land, så bliver det endnu sjovere for dig. Du kan nå det endnu! (y)


Jeg står i samme problem med min A6 4F fra 12/2007 3,0 TDI quattro Tiptr. - jeg er lidt skuffet over at jeg ikke kan se hvad bilen kører på literen m.m.

Kan nogen hjælpe med svar og evt. økonomi og hvor STOR operationen er.
Jeg bor i Aalborg.

På forhånd tak for hjælpen.
Morten F. - Aalborg
Besvar

Tilbage til "Instrumenter & kabine"