Ingen TMC

Spørgsmål og svar om navigation, både originalt Audi og andre mærker.
Låst
djec
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 47
Tilmeldt: 18/06/2011 12:39
Geografisk sted: Århus C

Ingen TMC

Indlæg af djec »

Hej.

Jeg oplever efter i går aftes pludselig ingen TMC meldinger, på kort view er der også en streg over TMC symbolet.?

Da jeg nærmede mig frederikshavn tikkede de dog ind for sverige, men ingen for DK? :roll:

Nogen forslag?
|| Phantomblack Perleeffekt Audi A4 Avant - 2012 - 2,0 TDI 170 HK ||
|| B&O | MMI | Lyspakke ude + inde | 30mm Sportsundervogn | Læder S4 Recaro el kabine | El bagklap | Servotronic | El Klapspejle | Adaptive Light ||

VCDS
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Ingen TMC

Indlæg af Gio »

djec skrev:Hej.

Jeg oplever efter i går aftes pludselig ingen TMC meldinger, på kort view er der også en streg over TMC symbolet.?

Da jeg nærmede mig frederikshavn tikkede de dog ind for sverige, men ingen for DK? :roll:

Nogen forslag?
Kan tænkes DR har haft problemer med RDS/TMC, og derfor har haft sænket flaget midlertidigt.
Siden du fint får TMC-info fra Sverige, så virker din navigation/radio jo som den skal på dét punkt :)

Hvis man savner de opdaterede TMC-meldinger, så kan man tage et kig her: http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?pag ... jno=127301

Ikke så praktisk bag rattet - men så kan man lige tage et TMC-fix på en rasteplads i ny og næ :D
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
djec
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 47
Tilmeldt: 18/06/2011 12:39
Geografisk sted: Århus C

Re: Ingen TMC

Indlæg af djec »

Gio skrev:
djec skrev:Hej.

Jeg oplever efter i går aftes pludselig ingen TMC meldinger, på kort view er der også en streg over TMC symbolet.?

Da jeg nærmede mig frederikshavn tikkede de dog ind for sverige, men ingen for DK? :roll:

Nogen forslag?
Kan tænkes DR har haft problemer med RDS/TMC, og derfor har haft sænket flaget midlertidigt.
Siden du fint får TMC-info fra Sverige, så virker din navigation/radio jo som den skal på dét punkt :)

Hvis man savner de opdaterede TMC-meldinger, så kan man tage et kig her: http://www.trafikken.dk/wimpdoc.asp?pag ... jno=127301

Ikke så praktisk bag rattet - men så kan man lige tage et TMC-fix på en rasteplads i ny og næ :D



Kender godt TMC live, og det sjove er at jeg tjekkede den igår og idag da jeg ingen meldinger fik, og der fik den meldinger. Og de skriver jo netop at de selv hiver det fra P3 via gladsaxe senderen. (kørte KBH-Aarhus igår, og Aarhus - Frederikshavn idag, så kan umuligt have ramt en uheldig sender)
|| Phantomblack Perleeffekt Audi A4 Avant - 2012 - 2,0 TDI 170 HK ||
|| B&O | MMI | Lyspakke ude + inde | 30mm Sportsundervogn | Læder S4 Recaro el kabine | El bagklap | Servotronic | El Klapspejle | Adaptive Light ||

VCDS
Brugeravatar
Gio
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 1107
Tilmeldt: 6/02/2011 13:46
Geografisk sted: Sjælland

Re: Ingen TMC

Indlæg af Gio »

djec skrev:Kender godt TMC live, og det sjove er at jeg tjekkede den igår og idag da jeg ingen meldinger fik, og der fik den meldinger. Og de skriver jo netop at de selv hiver det fra P3 via gladsaxe senderen. (kørte KBH-Aarhus igår, og Aarhus - Frederikshavn idag, så kan umuligt have ramt en uheldig sender)
Hmm...Så har jeg ikke nogle bud, desværre.
'04 A4 Avant 1.9 TDI S-Line

Billede


'07 SEAT Altea XL 1.9 TDI
'97 A4 1.8T Limo
'98 A4 2.4 Avant
'07 A4 2.0 TDI Avant
djec
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 47
Tilmeldt: 18/06/2011 12:39
Geografisk sted: Århus C

Re: Ingen TMC

Indlæg af djec »

Turen hjem bragte de normale 30-60 tmc meldinger, så må være DR der har haft problemer ;)
TMC live siden er måske ikke så god at teste op imod alligvel.
|| Phantomblack Perleeffekt Audi A4 Avant - 2012 - 2,0 TDI 170 HK ||
|| B&O | MMI | Lyspakke ude + inde | 30mm Sportsundervogn | Læder S4 Recaro el kabine | El bagklap | Servotronic | El Klapspejle | Adaptive Light ||

VCDS
Låst

Tilbage til "Navigation"