Org navi vs. Andre 2din

Spørgsmål og svar om navigation, både originalt Audi og andre mærker.
Låst
jbkl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5/05/2011 22:17
Geografisk sted: Sjælland

Org navi vs. Andre 2din

Indlæg af jbkl »

Hej Audi rødder
Går med tanker om at bygge 2din navi i min b5.
Men kan sku ikke finde ud af om jeg skal tage rns- e eller "alm" 2din navi men hvad siger i?
Fordele ulemper ?
Skal på et senere tidspunkt montere forstærker hvis det har noget at sige.

Håber at der er nogle der vil komme med gode råd
På forhånd tak ;-)
OleS
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 94
Tilmeldt: 15/03/2011 08:43
Geografisk sted: København

Re: Org navi vs. Andre 2din

Indlæg af OleS »

Altså jeg går og venter på at vi runder september, hvor Dynavin, lancerer deres RNS-wannabe anlæg med Android som styresystemet, nu er det jo ikke endnu til at vide hvad det bliver for et anlæg, og hvor godt og sådan, men spændende ser det ud... (Android åbner blandt andet op for at man for eksempel burde kunne have OBD kørende i anlægget.

at jeg så skal sætte en sav på det nævnte anlæg for at få det til at passe i min A2 er en helt anden sag, og tiden må vise om jeg har modet til det, men jeg har set det gjort med RNS-E

Er desuden med på en lytter, for hvis der er et bedre 2-din anlæg til en fantastisk pris, så er det jo også spændende :)
Audi A2 3L, 2001
Klima, Fartpilot, Sædevarme (uden knapper, med ledning til cigartænder... d'oh) og med en ny gearkasse monteret
jbkl
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 10
Tilmeldt: 5/05/2011 22:17
Geografisk sted: Sjælland

Org navi vs. Andre 2din

Indlæg af jbkl »

Syntes da det lyder spændende det du linker til da det også har linie udgange og alt andet "udstyr"
Har selv kigget lidt på clarion's nye 2-din med navi nz501e mener jeg den hedder, har lidt apple agtig bruger flade ser det ud til
Brugeravatar
SteenTP
Redaktør
Redaktør
Indlæg: 3281
Tilmeldt: 21/06/2005 20:59
Geografisk sted: Roskilde

Re: Org navi vs. Andre 2din

Indlæg af SteenTP »

Plusset ved RNS-E er:

Det er det, der set klart bedst ud til bilen.


Minusserne er:

En 10.000% forøget risiko for indbrud i bilen.

Hvis du ikke spørger på den HELT rigtige måde kan den ikke finde destinationerne....
Audi A4 2,0 TFSI 211, Brilliantsort '10

Audi A4 1,8T '98 Vulcanschwartz Metallic med perleeffekt - SOLGT

"Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
So far, the Universe is winning...." - Rich Cook
Låst

Tilbage til "Navigation"