Hjælp til udlæsning af fejl vedr. Side Assist (der ikke virker)

Koder, gode råd, problemer, oplevelser mm, med VCDS
Besvar
Brugeravatar
TRM
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 35
Tilmeldt: 2/11/2008 10:45
Geografisk sted: København Ø.
Kontakt:

Hjælp til udlæsning af fejl vedr. Side Assist (der ikke virker)

Indlæg af TRM »

Hej

Er der en i Københavnsområdet, som har en OBD udlæser (VCDS/Vagcom eller hvad pokker de hedder), med stik og diagnose PC, til at kunne sætte på min Audi S5, V8 fra 2009?

Min Side Assist virker, ikke fejler blot i FIS'en når man forsøger at tænde, uden yderligere indikation på hvad der er i vejen.

Jeg skal blot have hjælp til at se hvad koderne siger, så jeg kan tage stilling til hvad jeg skal gøre ved det (det kan være løs kabel, broken sensor eller noget langt mere alvorligt = dyrt). Men det vil være rart at vide, hvis en venlig sjæl havde 10 minutter, og kunne smide deres udstyr på min bil, og udlæse fejlkoder desangående.

PS. jeg kører naturligvis ud til dig, her i Københavnsområdet, fra Østerbro hvor jeg bor.
[b]Nuværende Audi ejerskab 2023-[/b]
[size=12][b]Type: [/b]Audi S5 FSi, 4.2l (8B), benzin, brilliant sort, sort lædersportskabine, 19" alufælge

[b]Tidligere Audi ejerskab 2014-2015[/b]
[size=12][b]Type: [/b]Audi A6, Limousine 2004 (4B), 2.0l benzin, sort, 29" alufælge
-------------------------------------------------------------------------------------------------
[b]Reparationer/Updates:[/b]
- Højre bagfjeder knækket!
- Bærearmsbøsning v.f. defekt
- Bremseslange h.f. snoet
- Niveauføler til nærlys h.f. knækket
Brugeravatar
Lambrecht
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 361
Tilmeldt: 23/05/2011 07:15
Geografisk sted: Søborg

Re: Hjælp til udlæsning af fejl vedr. Side Assist (der ikke virker)

Indlæg af Lambrecht »

Har VCDS i 2860, send evt sms på 27156600
Besvar

Tilbage til "VCDS (kodning) & diagnose"