Billeder på Audiclub.dk

Her kan skrives om alt der vedrører Audi og ikke passer i andre kategorier.
Brugeravatar
kirkster
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 6/04/2004 08:44
Geografisk sted: Århus

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af kirkster »

TC skrev:Hej,

Jeg er helt enig med tscheel.

Jeg har lige selv forsøgt mig, men jeg kan ikke få siden frem - ej heller, når jeg følger Johns retningslinier. Hvad gør jeg forkert? Der er kun 3 Audi A6'er (4F), selvom der burde være mindst 4?


tscheel: Det er hvad der er Æh? indtil videre.... Mener stadig det kører på beta-stadiet, så Skeel har ikke fået det 100% implementeret færdigt endnu.

TC: hvis du følger dette link: http://www.audiclub.dk/medlemmer/biler/ - så kommer der en side, der hedder "Mine Audier"... For at oprette din bil skal du vælge din biltype under "Opret ny bil:" i drop-down menuen.

Mvh. John
Billede
EX-BIL: Audi A4 2,8 '97 Meget glad - Klik for at se den på: Audiclub's galleri eller BilGalleri.dk
(V6, 30V, 193HK, 280nm, Motorkode: ACK)
208,1 HK målt den 23/4-2006 hos Sanco i Ålborg. Se grafen: HK
Benzinforbrug: Billede
Brugeravatar
Watcher
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 619
Tilmeldt: 1/12/2005 12:19
Geografisk sted: Malmø Sverige
Kontakt:

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af Watcher »

selve bilen ka jeg godt oprette derinde men ikke ligge billeder op? og jeg ka ik oprette damens TT'er man vælger 1997-2007 og så går den bar kold og ka ik komme vidre Super glad
Mercedes W221 S550L mit alles som showbil
Audi TT 225hk quattro som konebil
Harley FXST Softtail Custom som cykel
VW Touareg 4.2 V8 som familiebil
Mercedes E320T Avantgarde W210 som hverdagsbil
www.CarTrends.dk Milltek,Eibach,Borla,KW,G.A.S + 325 forskellige fælgmærker
OBD Chiptuning med Landberg Mobilservice 4995kr samt ALLE Audi navier skaffes og monteres
Brugeravatar
Skeel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1754
Tilmeldt: 16/10/2006 23:52
Geografisk sted: Whiskeybæltet
Kontakt:

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af Skeel »

Jeg forstår godt forvirringen, jeg er reelt aldrig blevet færdig med databasen og galleriet, derfor er der kun "dybe links". Min plan var at gøre det færdigt i løbet af december/januar, men så kom der lige en flytning og et selskabsopkøb i vejen, så jeg får ikke tid til klub arbejde før en gang i februar, men så skal jeg nok fyre den af og få det lavet færdigt!!
"Rulleskøjten" RS4 Cabriolet MTM
Q7 3.0 TDI med bagsæder.
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af TC »

kirkster skrev:
TC skrev:Hej,

Jeg er helt enig med tscheel.

Jeg har lige selv forsøgt mig, men jeg kan ikke få siden frem - ej heller, når jeg følger Johns retningslinier. Hvad gør jeg forkert? Der er kun 3 Audi A6'er (4F), selvom der burde være mindst 4?


tscheel: Det er hvad der er Æh? indtil videre.... Mener stadig det kører på beta-stadiet, så Skeel har ikke fået det 100% implementeret færdigt endnu.

TC: hvis du følger dette link: http://www.audiclub.dk/medlemmer/biler/ - så kommer der en side, der hedder "Mine Audier"... For at oprette din bil skal du vælge din biltype under "Opret ny bil:" i drop-down menuen.

Mvh. John


Tak John,

det synes jeg også at jeg har gjort. Jeg har tidligere været inde for at oprette bilens data, udstyr osv. og lagt et par billeder ind, men så kommer jeg ikke længere. Når jeg gemmer mine oplysninger og billeder kommer jeg blot tilbage til menuen "Mine Audi'er", hvor jeg kan se, at jeg har oprettet med de 2 billeder?
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
Batman
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 69
Tilmeldt: 3/09/2007 15:02
Geografisk sted: Århus

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af Batman »

Jeg har lige oprettet min A4 i dag, med en håndfuld "shots" af bilen uden problemer. Ok

Når du har oprettet din bil med alle dens data og gemt dem, skal du trykke på "model" igen. Tror det snyder lid fordi der ikke kommer en markering frem som der gør ved andre "links". Men hvis du ligger mærke til det ændre musen markør sig til en streg når du kører over bilens model eller årgang. Så ryger du videre til en side hvor man kan lege med lidt snapshots Meget glad
A4 1.9 TDI 130 AVANT 2002
Suzuki GSX 1100
Toyota Rav4 2.2 D-4D Plus
Brugeravatar
tscheel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 9/09/2005 17:06
Geografisk sted: Ubby

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af tscheel »

Skeel skrev:Jeg forstår godt forvirringen, jeg er reelt aldrig blevet færdig med databasen og galleriet, derfor er der kun "dybe links". Min plan var at gøre det færdigt i løbet af december/januar, men så kom der lige en flytning og et selskabsopkøb i vejen, så jeg får ikke tid til klub arbejde før en gang i februar, men så skal jeg nok fyre den af og få det lavet færdigt!!


OK - det var lige den information der manglede. En løsning der mindsker forvirringen i mellemtiden kunne være at lave et link fra forsiden til en "profilbeta" mellemside, hvor ovenstående bliver forklaret, og med en anvisning på hvad man gør vedr. manglende modeller (f.eks. Audi 80 B4 2,3E Blinke ). Dertil selvfølgelig link til oprettelse og alle medlemmernes biler.

Tak for den indsats du lægger Cool
vh
Torben
Audi A2 '00 | Yamaha FJ1100 '84
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af TC »

Batman skrev:Jeg har lige oprettet min A4 i dag, med en håndfuld "shots" af bilen uden problemer. Ok

Når du har oprettet din bil med alle dens data og gemt dem, skal du trykke på "model" igen. Tror det snyder lid fordi der ikke kommer en markering frem som der gør ved andre "links". Men hvis du ligger mærke til det ændre musen markør sig til en streg når du kører over bilens model eller årgang. Så ryger du videre til en side hvor man kan lege med lidt snapshots Meget glad


Tak for din hjælp Meget glad
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af TC »

PNG formatet vil den ikke æde, JPG er OK. Nu fik jeg lagt billeder af min øse op.[/quote]

Bare et spørgsmål - hvordan kan andre se mine billeder? Jeg kan kun komme ind via din URL og redigere - jeg kan ikke finde link til en profilside der viser billederne.[/quote]


Her ses alle bilerne: http://www.audiclub.dk/biler/

Linket til din bil er: http://www.audiclub.dk/biler/bil.php?id=212

Mvh. John[/quote]

Hej igen John,

jeg gør sikkert noget forkert, men jeg har oprettet min bil under "Min Audi" og lagt billeder ind. Jeg har uploaded og gemt, og så kommer jeg blot tilbage til "Mine Audi'er"???

Jeg eller andre kan fortsat ikke se min bil sådan som tscheel kan se sin, jf. det link du sendte til tscheel. Min A6'er fremgår slet ikke nogen steder. Kan du evt. se min bil derinden som du kan se tscheels?

På forhånd tak for din hjælp.
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
Skeel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1754
Tilmeldt: 16/10/2006 23:52
Geografisk sted: Whiskeybæltet
Kontakt:

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af Skeel »

Har du sat din bil online? - Ellers bliver den ikke vist....
Du kan chekke det på http://www.audiclub.dk/medlemmer/biler/
Online skal lyse grøn - i øvrigt ser du så nederst på siden, de direkte links til dine biler på galleriet - så kan du se hvordan bilen bliver præsenteret Smiler

Hvis online ikke er grøn, så klik på den pågældende bil. En af de øverste punkter er et afkrydsningsfelt ved navn "Online:"

Hilsen Bo
"Rulleskøjten" RS4 Cabriolet MTM
Q7 3.0 TDI med bagsæder.
Brugeravatar
HCS
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 538
Tilmeldt: 15/11/2005 11:53
Geografisk sted: København

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af HCS »

AndersA6 skrev:
Hvis din bil mangler i listen, så send mig en PM - Hvis du så selv kan bidrage med detaljerne over din specifikke audi model, så lægger jeg den hurtigt ind i databasen. Vi mangler nok p.t. ca. 50-80 modeller i databasen (alle de nyeste).


Tak for svar. Jeg tror bare jeg melder mig ind. Der er rigtig mange gode input i klubben. Så jeg klarer det "forhåbentlig" selv Meget glad

/Anders


Velkommen i klubben. Smiler

Mvh, HCS
Tidligere bil: Audi A6 avant quattro 2.8 30V '97 (C4)
Brugeravatar
TC
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 355
Tilmeldt: 18/05/2006 21:34
Geografisk sted: Hellerup

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af TC »

Skeel skrev:Har du sat din bil online? - Ellers bliver den ikke vist....
Du kan chekke det på http://www.audiclub.dk/medlemmer/biler/
Online skal lyse grøn - i øvrigt ser du så nederst på siden, de direkte links til dine biler på galleriet - så kan du se hvordan bilen bliver præsenteret Smiler

Hvis online ikke er grøn, så klik på den pågældende bil. En af de øverste punkter er et afkrydsningsfelt ved navn "Online:"

Hilsen Bo


Tak Bo,

Jeg har også den anførte side fremme og online lyser grønt, ligesom jeg kan se billederne i højre side. Men jeg kan ikke finde den side, hvor alle data, beskrivelse og billeder fremgår pænt samlet, ligesom når man følger linket for tscheels bil Ruller øjne
http://www.audiclub.dk/biler/bil.php?id=212
[i]Mvh
Thorsteen


Audi SQ5
Brugeravatar
kirkster
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1765
Tilmeldt: 6/04/2004 08:44
Geografisk sted: Århus

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af kirkster »

TC skrev:
Skeel skrev:Har du sat din bil online? - Ellers bliver den ikke vist....
Du kan chekke det på http://www.audiclub.dk/medlemmer/biler/
Online skal lyse grøn - i øvrigt ser du så nederst på siden, de direkte links til dine biler på galleriet - så kan du se hvordan bilen bliver præsenteret Smiler

Hvis online ikke er grøn, så klik på den pågældende bil. En af de øverste punkter er et afkrydsningsfelt ved navn "Online:"

Hilsen Bo


Tak Bo,

Jeg har også den anførte side fremme og online lyser grønt, ligesom jeg kan se billederne i højre side. Men jeg kan ikke finde den side, hvor alle data, beskrivelse og billeder fremgår pænt samlet, ligesom når man følger linket for tscheels bil Ruller øjne
http://www.audiclub.dk/biler/bil.php?id=212


Du burde kunne finde den i oversigten er her: http://www.audiclub.dk/biler/ men jeg synes ikke jeg kan se en A6'er som tilhører TC ??

Er du sikker på at du har gjort det rigtigt ? både online og offentlig er vist ?

Når den er oprettet vil der være et link på siden som hedder:

Links til dine online biler:
A4 (B5) 2.8 V6 Limousine

Mvh. John
Billede
EX-BIL: Audi A4 2,8 '97 Meget glad - Klik for at se den på: Audiclub's galleri eller BilGalleri.dk
(V6, 30V, 193HK, 280nm, Motorkode: ACK)
208,1 HK målt den 23/4-2006 hos Sanco i Ålborg. Se grafen: HK
Benzinforbrug: Billede
Brugeravatar
Skeel
Audi club DK Adjudant
Audi club DK Adjudant
Indlæg: 1754
Tilmeldt: 16/10/2006 23:52
Geografisk sted: Whiskeybæltet
Kontakt:

Re: Billeder på Audiclub.dk

Indlæg af Skeel »

Hvad er id'en på din bil? - Det kan du aflæse i adresse feltet når du er inde og redigere i oplysningerne - send det til mig, så kan jeg gå ind og se hvad der er galt - Jeg vil bestemt ikke afvise der er bugs i systemet, da det som sagt ikke er gjort færdigt endnu Smiler
"Rulleskøjten" RS4 Cabriolet MTM
Q7 3.0 TDI med bagsæder.
Besvar

Tilbage til "Alt om Audi"