S6 fra 99

Videregiv et godt råd eller find måske selv et godt råd.
Besvar
Brugeravatar
ullum
Audi club DK Ambassadør
Audi club DK Ambassadør
Indlæg: 2729
Tilmeldt: 25/12/2006 15:20
Geografisk sted: Fredericia

S6 fra 99

Indlæg af ullum »

En af mine venner overvejer denne.
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat ... 346313.htm

Er der nogle der vil skrive lidt om den, hvordan er prisen, hvordan med gensalg, er motoren og gearkassen ok og hvad der ellers kan falde jer ind.
Vi er klar over det ikke er verdens nemmeste bil at sælge Smiler

På forhånd tak Cool
mvh Ullum
________________
Volvo V40, '15
D3 5 cyl, 150 hk
Dragstar Classic 1100 ´07 custom
Brugeravatar
HCS
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 538
Tilmeldt: 15/11/2005 11:53
Geografisk sted: København

Re: S6 fra 99

Indlæg af HCS »

Sig han skal skynde sig at købe den inden jeg gør det, for den er bare for lækker!
Jeg skal bare lige have solgt min A6'er, min passat, sparet et par 100k sammen og ordnet alle de andre undskyldninger...

Mvh, HCS
Tidligere bil: Audi A6 avant quattro 2.8 30V '97 (C4)
Brugeravatar
Jepsen
Forumbruger
Forumbruger
Indlæg: 927
Tilmeldt: 8/02/2006 16:12
Geografisk sted: Syd for Aalborg

Re: S6 fra 99

Indlæg af Jepsen »

Gensalg bliver lige så svær som en hvilken som helst anden olympisk disciplin. Super glad
Benzin motorer med stort volumen bliver en dinosaurus. Små trykladet benzin og diesel motorer er fremtiden. Ked af det
Hvis man som jeg desværre ikke kan leve uden må man bare være klar til at betale prisen. Vræler
Jeg overvejer kraftigt at købe A6 4F med V8 motoren, selv om jeg ved værditabet er ca. tregange så stort som diesel. Og V6 vel er dobbelt så stort som diesel.
Det vil sige at der er stadig få danskere der lader ”sund fornuft” blive hjemme når de handler bil. Overrasket

4B modellen bliver nok heller ikke mere tidssvarende nu hvor der kommer en ”ny” A6’er?

Fik jeg sagt det er en total fed bil??? Fløjte
Jepsen
Audi A8 tiptronic 4,2 FSI quattro [D4-2010]
Audi A3 Sportback 1,6 [8PA-2005]
Mercedes Sprinter 318
AudiA6S6
Ny forumbruger
Ny forumbruger
Indlæg: 9
Tilmeldt: 3/09/2008 11:19
Geografisk sted: Odense

Re: S6 fra 99

Indlæg af AudiA6S6 »

Hejsa

Jeg har en S6 og ja den er dyr at køre i men igen den går mellem 8 og 10 km/ l ved fornuftigt kørsel. 100 på landevej og 130 på motorvej.

Jeg kan varmt anbefale en sådan bil den er for lækker og min er en 2000 model med alt i udstyr som er hentet i tyskland. Bilen er fantaskisk og jeg har en v 70 som firmabil og den når den slet ikke til sokkeholderne.

Køb og nyd siger jeg bare.

Mvh

mads
Besvar

Tilbage til "Tips & gode råd"